lauantai 12. huhtikuuta 2014

Minä ja mun frendit

Jännä viikko takana. Maanantaina käytiin rokotuksilla, piikki ei tuntunut missään, mutta eläinlääkäri, Ulla nimeltään, oli ihana. Annoin ilon näkyä ja tuntua Ullan naamassa. Ullan koiraankin tutustuin, ensin kyllä haukuin sen. Painoa oli 7.5 kg. Treenattu on kaikenlaista, kosketusalusta oli tällä viikolla uutena tehtävänä. Se oli helppo nakki, hoksasin heti mitä on tarkoitus tehdä. Pari jälkeäkin olen haistellut ja maistellut. Kaikki namit tuli imuroitua jäljeltä kitusiin. Kaikista kivintä kuitenkin oli treffata kavereita. Torstaina nähtiin John.

Johnilla oli mukana lelu, jota minäkin olisin halunnut kokeilla...


John ei ollut ihan varma olisko se hyvä idea..

 Vähän neuvoteltiin asiasta....

 Mä vähän kokeilin....

 Ja sit me jo tapeltiin siitä ihan kilpaa... John oli kyllä tosi kohtelias eikä vetänyt ihan täysillä.... kai....

Lauantaina käytiin pentutreffeillä jossa mä leikin Sunnan kanssa. 

 Sunnan hymy

 Osaan minäkin hymyillä :D

 Taas mentiin...

 Joukkoon liittyi myös Rudo, me ihmeteltiin kun sillä oli villapaita päällä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti